Klachtenregeling

Wat te doen bij een klacht?

Wij vinden het erg belangrijk dat je als klant tevreden bent over onze dienstverlening en doen daar elke dag ons uiterste best voor. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over de gang van zaken, laat ons dat dan weten. Door de klacht kenbaar te maken kunnen we samen werken aan een oplossing en help je ons bovendien om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Je kunt je klacht op verschillende manieren bij ons melden:

  • neem rechtstreeks contact op met onze klachtenfunctionaris via telefoon 043-3871791.
  • of maak gebruik van het klachtenformulier. Onze klachtenfunctionaris neemt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 2 werkdagen contact op met je.
  • De Geschillencommissie Zorg. Als je klacht of claim niet naar tevredenheid is afgehandeld, kun je de Geschillencommissie Zorg om een uitspraak vragen. Op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/clienten/ is verdere informatie beschikbaar.